Ik kom uit een zeer creatieve familie en door 2 van hen ben ik begonnen met schilderen. Zij wilden de cursus Vedic Art, intuïtief schilderen doen. Ik heb eerst de basiscursus van Maureen gehad in Gaast. En de vervolgcursus bij Margreet Geerds in Heerenveen gedaan. Daar heb ik echt mezelf in gevonden. De rust, spelen met kleur, maar ook wat schilderijen je vertellen over jezelf. En ik ben een ontdekkingsreiziger van aard. ‘Ik heb het nog nooit gedaan, maar denk wel dat ik het kan.’ is mijn motto. Ik ben dus altijd heel nieuwsgierig naar nieuwe creatieve ideeën geweest en heb in het verleden ook vele wisselende dingen gedaan. Ik vind het heerlijk om met kleur en materialen te werken. Nu ik ouder word krijg je daar tijd voor. Zo leuk.
Is getekend,
Feikje Visser




